W dniu 25 sierpnia 2021r. mieszkańcy naszej placówki zostali zaproszeni na „V Letni Piknik Osób Niepełnosprawnych w Osinach”, którego organizatorem były Warsztaty Terapii Zajęciowej w Osinach.
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
osób ubiegających się o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej oraz dostępności cyfrowej
(wynikająca z realizacji obowiązku informacyjnego zawartego
w art. 13 Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, zwanego dalej RODO)
Administratorem Danych jest Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach z siedzibą w Łagiewnikach nr 73, 26-020 Chmielnik, tel. 41 354 - 20 -76.
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod numerem tel. 41 354 - 20 -76 lub pisząc na adres e-mail:
Plan działania Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
na rzecz zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
na rok 2021
Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019r. poz.1696, z późn. zm.)
Lp. |
Zakres działalności |
Realizujący zadania wynikające z art. 6 ustawy |
Sposób realizacji |
Terminy |
---|---|---|---|---|
1. |
Analiza dostępności architektonicznej obiektów dps pod kątem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. |
Koordynator do spraw dostępności. |
Przegląd stanu dostosowania obiektów do osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej. |
Do 20 lutego 2021r. |
2. |
Analiza dostępności placówki pod względem informacyjno – komunikacyjnym. |
Koordynator do spraw dostępności. |
Przegląd stanu dostosowania placówki do osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej. |
Do 20 lutego 2021r. |
3. |
Analiza strony internetowej placówki i BIP pod kątem dostosowania do osób ze szczególnymi potrzebami. |
Koordynator do spraw dostępności. |
Przegląd dostosowania strony internetowej placówki i BIP do osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności cyfrowej. |
Do 20 lutego 2021r. |
4. |
Dokonanie samooceny pod kątem dostosowania placówki do wymagań dotyczących dostępności. |
Koordynator do spraw dostępności. |
Analiza zebranych materiałów pod kątem stanu realizacji zapewnienia dostępności. Sporządzenie deklaracji dostępności BIP i strony internetowej placówki oraz zamieszczenie ich na stronach. |
Do 28 lutego 2020r. |
5. |
Sporządzenie Raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 11 ustawy. |
Koordynator do spraw dostępności. |
Przeslanie Raportu do GUS oraz opublikowanie go na stronie BIP. |
Do 31 marca 2021r. |
6. |
Przygotowanie postępowania skargowego dla wnioskodawców o zapewnienie dostępności. |
Koordynator do spraw dostępności. |
Przygotowanie treści postępowania skargowego oraz wzoru wniosku o zapewnienie dostępności i zamieszczenie ich na stronie internetowej. Przygotowanie rejestru wniosków informujących o braku dostępności. |
Do 30 czerwca 2021r. |
7. |
Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
Koordynator do spraw dostępności |
Sprawdzanie jak dostępność jest realizowana w placówce. |
Realizacja w całym okresie działania. |
W dniu 22 lipca odbyła się wycieczka krajoznawcza dla mieszkańców Domu. Podopiecznym postanowiliśmy pokazać jedne z najpiękniejszych atrakcji naturalnych w województwie świętokrzyskim. W towarzystwie pracowników terapii odwiedzili rezerwat - Skałki Piekło pod Niekłaniem oraz pomnik przyrody - Dąb Bartek.
Strona 33 z 38